The way to be successful in the end, is to turn to Allah at the beginning. -

Yasir Qadhi

From the collection: IslamicArtDB » Yasir Qadhi Quotes (210 items)


x x 740
x x 57
serbanluvpurdahs:

Tak terkata.
Cakap senang nak jaga susah.
x x 3666
isalma9:

A little girl holds her new sister who was born in a UN school in Gaza at the weekend. Life goes.
x x 118
nurwahidaamir:

Tak tahu kenapa rasa ditarbiyyah yang amat bila baca quote ni.
 Moga Allah memberkati awak. Aamiin.
x x 3938
wirdatulsyadiah:

Tarapapa~
bertuahlah siapa yang tidak pernah couple,
kerana Allah jaga hati dia untuk yang halal.
-

(via angahalim)

These people are blessed and wise.

The troubles they never had to go through - heartbroken to healing process.

That trauma feeling they dont have to feel.

That feeling.. Of..

Ah..

Bless you people.

May Allah give you the best partner.

(via as-saaihun)

Alhamdulillah Ya Allah. Sometimes I forgot you’d keep it clean. The best gift ever.

(via doubletriplethrice)

Aku tak couple pun, aku syiok sendiri, sakit tu.. ==”

(via wirdatulsyadiah)


x x 181

Orang nampak aku macam kuat.
Macam tabah.
Macam redha.
Sebab aku sering tersenyum di depan mereka.

Tapi orang sebenarnya tak tahu.
Dalam sunyi aku menangis.
Dalam sunyi aku mencari kekuatan.
Dalam sunyi aku meluahkan.
Pada Dia.
Dan hanya Dia.

Sungguh.
Tangisan dalam diam.
Tangisan dalam pendam.
Jauh lebih sakit.

Bila dah terbiasa memendam.
Akhirnya aku memilih untuk meluahkan.

Allah.
Kau tahu segala yang aku ingin.
Yang aku minta.
Yang aku doa.
Aku tak berdaya lagi.

- Berikan aku sedikit kekuatan dariMu ya Rabbi.. (via kakpijah)
x x 1432
anotherbengali:

67:13 Quran